Rabu, 26 Disember 2012

Kertas Dinding Komputer

Takde tajuk. Sebab kalau aku letak tajuk sajak ni jadi makin poyo. Dan ini kalau dibuat jadi kertas dinding komputer pun sajak juga sebenarnya. Kekeke. Silakan kalau sudi.


4 ulasan:

  1. berapa lu bayar cengkerik tu untuk jadi model ha? hehehe. cengkerik. aneh kan. dia punya bising satu hal, tapi orang jadikan cengkerik sebagai perlambangan sunyi. ceh. apa gua mengarut ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin sebab cengkerik dia punya bising kita dengar bila dah sunyi sangat kot?

      btw itu belalanglah brader/ kakaka.

      Padam
  2. ya, mcm jep hadi ckp..
    cengkerik dia xsuka sorang2..
    bile dia da sorang dia pun bising2 utk bunuh sunyi dia la..
    kire cam kite dgr lagu ke untk hilang bosan..
    gagagagaga

    BalasPadam
  3. elehh, lagi pulak ada cengkerik berpasangan. lagi tak sunyi

    BalasPadam