Selasa, 29 Januari 2013

In The Making : ZINE JURNAL BATIK (bukan nama betul)

Aku agak lama membuat pit stop dalam penulisan. Bukan hilang minat. Ada banyak benda aku tulis dalam komputer riba aku ni. Daripada tahun 2007 sampai ke harini cukup setia komputer riba ini di samping aku. Walaupun bibit awal kerosakan nampak dia kembali pulih sediakala. Seolah tidak ada yang rosak. Alhamdulillah dengan komputer riba ini merasa juga pakai kamera dan memiliki trailer 10 tayar. Tapi sayangnya trailer ini tidak boleh naik.Trailer idaman aku sejak zaman kanak-kanak.

Buat masa ini geng perempuan sedang membuat Jurnal Batik. Ya dengarnya Jue Azura tercabar dengan sekumpulan perempuan membuat entri asmara. Jue dan Citah sedang berusaha membuat komplot ini. Komplot yang cuba memecah tradisi Batu Lesung yang lalu dan menenwaskan mereka yang gilakan asmara keterlaluan.

Jadinya aku teringin sangat nak jadikan seorang nenek tua yang buat simbol rock atau peace. Aku suka sangat golongan ini dijadikan front covergirl auchhhhhh. Fifiana pasti suka. Jadi sesiapa ada gambar tu hantar ke email aku. Tiada upah tiada ganjaran.

Jadi yang lelaki aku tak pasti. Kalian boleh keluarkan jika mahu.Yang penting ada yang menguruskan. Aku tiada masalah, Soltura Ink bukan macam dulu terlalu bersifat tirani atau diktator dalam pengurusan.

Ok izinkan aku merubah Trailer aku menjadi Sang Perdana Optimis. Hebat betul rasanya

6 ulasan:

  1. selamat maju jaya buat gadis-gadis solturangers! :)

    untuk lelaki...errr...kalau ada komplot kasi roger2 ha...saya tak boleh jadi pengurus nanti lingkup lol.

    ayuh maju soltura!

    BalasPadam
  2. untuk lelaki, kalo korang nak bikin lagi okeh. kita pakat launching sama2lah. meh saya tolong uruskan dan edit sekali. kekekekeke..
    ~ maaf. saya gila kuasa sekarang ~

    BalasPadam
  3. lelaki ada yang nak jadi kepala.gua bahagian DIY printing bleh la..edit..memang keparat la gua nak bikin

    BalasPadam
  4. Aku bole tolong mn2 patut la, nk jd kpla tu xd exp lg..

    BalasPadam
  5. saya nak edit! saya nak edit! hehehe...

    BalasPadam